sobota 26. března 2011

Jak to začalo....


Dostal jsem následující dopis.....
Pane Bureš.
posílám vám odkaz na stránku kde jsem se pokusil zmapovat hudební život L. Vodičky.....a troufám si tvrdit, že je to jediný, ucelený a trochu pravdivý pohled.
bohužel informací je málo a tak jsem to spíš lepil z trosek vlastní paměti a z informací které jsem tu a tam získal v letech 70-80....
http://www.cash-johny.estranky.cz/clanky/ladislav-vodicka.html
a už teď vidím že tam mám chyby které se týkají skupiny vodomilové.....ale opravu už nechám na vás....
a také nevidím problem, proč by se nomohli udělat stránky přímo o kapele vodomilové a o ladislavu vodičkovi.... tydy pokud by se dalo dohromady dostatek materialu.
nejsem sice nějaký borec na webové stránky, ale něco málo umím a pohrál bych si s tím rád....
malá ukázka mé práce je dole což jsou naše podnikové stránky...
jiří pácal

Žádné komentáře:

Okomentovat