sobota 26. března 2011

Skywalkers......


Úplně na začátku jsem hrál na klárinet v dixielandu a to mi bylo asi 16 let. Zkoušeli jsme v Ženských domovech a občas jsme měli dokonce i představení. A to už je hrozně dávno a fotku žádnou nemám.
Potom jsem začal hrát se skupinou Skywalkers v které hrál na basu můj velký kamarád Jirka Schreinzer s kterým se stýkám dodnes. Hrál jsem na banjo a na kytaru.

Potom část skupiny odjela do zahraničí, emigrovala, ale my jsem v novém obsazení pokračovali dál...
Tady jsem dokonce našel plakát na naše vystoupení.

A tady jsou Skywalkers na podiu.

Během své hudební kariéry jsem napsal přes 100 textů. Někde jsem četl, že správná country píseň je o zhrzené lásce, o koních, o vlacích a náklaďácích. Tady je jeden z mých prvních textů. Je to písnička , která se jmenuje Detroit City - Bobby Bare Lyrics.
Originální anglická verze začíná asi takhle...
I want to go home, I want to go home,
Oh Lord, I want to go home,

Last night I went to sleep in Detroit city,
And I dreamed about those cotton fields and home.........etc.

Žádné komentáře:

Okomentovat